Will you still love me when I got nothing but my aching soul?


bild tagen alldeles nyss. nyduschad (för ovanlighetens skull) och korthårig hermafrodit.

Jag vill berätta att jag är så galet såld på Lana Del Rey. Nästan så en måste se The Great Gatsby pga att hon är med i soundtracket till filmen. De röstskills hon besitter är fantastiska. Har lyssnat på Lana Del Rey – Young And Beautiful ungefär en miljon gånger i rad. Kan inte sluta heller. Pompös och vacker låt JISADJIASHD!
 
Något jag är mindre såld på: det eviga kvinnohatet, hur Facebook är en del av det och blockerar länkar till sidor handlandes om feminism, klädföretaget American Apparel's sexism och förtappade kvinnosyn. Hur tokig jag blir av att gå igenom mitt facebookflöde, så mycket hat och missförstånd. Robin Thicke's ocensurerade musikvideo till låten "blurred lines" (kolla ej om du inte vill få hjärnblödning). Ehm. Jaha. Typ det, för tillfället.

Var är inte kvinnohatet synligt. Är folk blinda!? Analysen är så bristande att jag fan förlorar tankeförmågan.
om jag någonsin tyckt att min egen kapacitet till att analysera saker och stoppa in dem i ett sammanhang är dålig så bör jag tänka om. god dayum. Är det REA på analysförmåga någonstans!?! för jag tror många skulle behöva just en sån

För att avsluta med något positivt så är jag glad över alla de feminister som finns och vågar stå upp för våra lika värden. Tillsammans är vi starka! *klyschig*

~Adieu, mina medsystrar och bröder~

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0