someday I might know my heart.

 
heppåer! läge för en uppdatering kanske!? VAD VILL NI VETA/LÄSA/HÖRA
jag har haft en himla fin helg. Sovit alldeles för lite, som vanligt, och grämer mig över det. Men sova kan en ju å andra sidan göra när en är död. Bra har jag haft det åtminstone.

Jag har varit på min brorsons 5-årskalas. Hängt med familj, varit med vänner. Slirat runt as fuck överallt.
Skrattat och haft vettiga diskussioner. Livet asså.

åh så mycket känslor har jag just nu ni anar ej
dör
imploderar

nåt: jag skulle vilja se en vacker soluppgång, saknar att glo på dessa!!!!!!!!! (har väl över 500 bilder på bara vackra soluppgångar på min mobil daterade 2012) är naturkåt

osammanhängande nu går jag och lägger mig

pusssssssss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0