Mitt hjärta är en bomb.

Här sitter jag, en sliten millie gurl och musikar framför datoren. Sitter ALDRIG vid datorn, hjälp. Har glömt bort hur man gör typ eeeh. Lyssnar på glad musik. Med en känsla av att jag helt på egen hand skulle kunna move mountains.
Jag brister ut i sång. Ååååååh, musik. Vad vore jag utan musik! vad vore världen utan musik! vad vore livet utan musik! seriöst, brister ut i lyckospasmer. jag är en vandrande jävla popcornfabrik.

Hur är läget då. Med er, med mig!? Hinner inte uppdatera er så mycket om livets skeenden.
Jag är så trött, utmattad, urlakad, SLUT. Och jag har ett fittigt irriterande munsår som gör ooont, men annars mår jag. Gnällspik Inc.

Det knoppar nu, våren blommar ut. Som den hysterika jag av naturen är skriker jag högt när jag ser vackra vyer, fina träd och blommor etc. Jag har så mycket jag skulle kunna skriva, så mycket jag skulle kunna berätta. Mitt hjärta är en bomb, redo att explodera. Redo att brisera. För övrigt så tycker jag väldigt mycket om Looptroops nya platta som heter just "Mitt hjärta är en bomb". Tips! Så jävla vackert namn på plattan finner jag det.

Om du någonsin vill ha en idiot, lägg din hand i min.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0