Ragg, catch phrases och ANAgram.

Finvädret idag.

Idag har varit händelsernas dag. Jag blev till exempel uppvaktad av en rollatorburen (är det ett ord?) man på min väg till stan. Jag träffade på Ellen, vi stod och snicksnackade och så kom gubben där och anmärkte min piercing, mitt nitsmycke som jag haft god knows how long. "Nitar ska man ju ha under skorna, så man inte ramlar, inte i ansiktet". Han frågade om det inte var svårt att äta spaghetti, och om det inte "gjorde ont för min pojkvän när jag håller på med hans.."grejer"". Jag och Ellen skrattade och jag svarade att någon pojkvän har jag inte, så nej. Han svarade chockartat att han ville bli min nya pojkvän men snabbt bara skulle hem och byta byxor och kalsonger. Hahaha. Han var åtminstone rolig och trevlig.

Jag ba skrockade megalomaniskt "I still got it". Yippie-ki-yay, fothermuckers!

Vad är det egentligen för uttryck, "yippiee-ki-yay, motherfucker", det låter så himla dumt.
Låter som en spya av nonsens.
Hur gick det till när man kom på det!? Det är ju John McClanes catch phrase, men en väldigt dum sådan.
Men liksom, som om "hasta la vista, baby" är bättre!?! HAHAHAHA
Det gick precis upp för mig hur fula alla såna där repliker FAKTISKT är. "I'll be back".
Många är dravel, speciellt de i actionrullar.

Vad skulle min catch phrase vara om jag hade en!? Jag borde hitta på en! Eller snarare ett slagord kanske.
Några idéer? Får återkomma med det.

Annan rolig grej som jag tänkt på: Artisten Gnuccis, som jag tycker om så väldans, riktiga namn är Ana Rab. Och ett anagram på hennes namn skulle bli "An arab". HAHAHAHAHHAHA. En arab! Så nära också.
Ännu roligare att det heter anagram och hon heter ANA.

Ett till roligt anagram (jag icke är upphovskvinnan till): Jan Björklund = DJ runkblöjan.

Jag måste fan upp på möte imorgon, så god natt BICHES!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0