plain jane


HEJ BIGASS BILDEN!? så man kan se ungefär varenda pormask i mitt fejs.
ja, ni kan säkert det om ni är intresserade av sånt. Fick ju den fina frågan "is that shitstains on your cheeks or is your skin really that bad!?" på min formspring. Tyvärr var/är det bara finnar, men det skulle ju kunna ha varit bajsfläckar också. Så friskt vågat, hälften vunnet som Anders Bagge brukade säga.
Min hy har ju faktiskt blivit bättre, får inte de feta finnutbrotten som förr om åren. Och min dåliga hy syns inte så mycket på bilder jag tar. Vet ni vad, jag bryr mig inte heller! Här sitter jag och bloggar om min hy. Vem är jag liksom!?!?! blondinbella eller!? Hahaha.

I högtalarna ljuder för tillfället Eddie Vedder. Det är stämningsfullt. Jag sjunger med, så vi kan säga att jag har en duett tillsammans med Eddie. Woho!

Jag har  några texter i huvudet som jag tänkt skriva här. Får se när jag kommer till skott med detta.
Nu ska jag hinna gå en promenad, köpa bananer och sedan kolla Grammis!

Fridens liljor vare med er.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0