LISTTAJM


LET'S DO A LIST - BCUZ IM ALL OUTTA SHIT TO SAY


Hur har din dag varit?

Helt OK, fast sen fick jag ett intensivt dampanfall på grund av att mitt blodsocker fittade ihjäl sig hela tiden. Gnällspikade sönder. Skulle gå en promenad, mitt skosnöre gick upp, jag ville lägga mig ner och dö. Frös, svor och var hemsk. Hahaha.

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Jag har inte en susning.

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Jag tycker många vardagliga saker är kul, men jag kanske inte gapskrattar åt dem. Jag finner nöje i mycket.
Kan inte komma på något specifikt just nu tho.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Vi vet ju alla redan att jag inte är psykiskt frisk.

Vad beställer du på krogen?
Jag har en klassiker, det är att jag skämtsamt brukar säga till bartendern: "Man är vad man dricker *drar upp armarna och flexar som en bodybuilder* så jag tar en stor stark". Eftersom jag är så liten och klen.

Vilken är din största skräck?
OJ. Vilken stor och svår fråga. Det är typ att bli övergiven, lämnad, tror jag. Att folk jag älskar ska dö, att mitt liv ska vara förgäves och onödigt.


Hur gör man för att ragga på dig?
Öhm. Jag vet inte. Man ska i alla fall vara jävligt trevlig och rolig, det är prio. Fast är man inte det i sig själv utan bara låtsas vara det är det ju dumt. Fan vad jag hatar när man träffar någon som verkar SCHYSST sen visar det sig att personen bara är schysst för att man är av ett speciellt kön. Bara dö, känner jag då. Man ska vara sig själv, helt enkelt. Duger inte det så gör det inte det. Gå inte in med någon sorts målsättning.

Vad har du funderat över på sistone?
jag veeeeet inte. mest skitgrejer, bara.


Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Den här helgen? Den har varit väldigt fri från "konstigheter", haha. Ledsen att göra er besvikna.

När skäms du?
Jag är skamlös. Nä, jag vet faktiskt inte. När jag känner mig dum och trög, tror jag. Jag har ju smärre problem med inlärning och skäms ibland för att jag inte är lika kvick i skallen som de flesta andra! Sedan kan jag skämmas ögonen ur mig när jag läser gamla saker jag har skrivit, som min gamla blogg och andra texter. Då främst för min bristande analysförmåga, hur onyanserad och rent av korkad jag kunde vara. Jag annars en jävligt skamfri person. Fast nja, jag känner nog skam för en hel del tunga ämnen som jag har svårt att prata om.

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
Bakfyllor vill man väl helst av allt glömma? Åtminstone jag. Fast första maj förra året var en bakfylla av sällan skådat slag. Valborgsfirandet vi hade dagen innan var så himla roligt, så på natten åkte vi hem ett gäng till Björn i Mesta och fortsatte festa. Gud vad kul jag hade, det är memorable som fan. Första maj vaknade vi tidigt i huset, solen sken, och vi satte oss på uteplatsen. Hinkade vatten. Senare gick vi och köpte massa pizzor, och på vägen tillbaka till huset sjöng vi "I can't get erection from the election" eller ifall det var "don't be slappin' my penis" högt och jag gick i lånade shorts och mitt gråa linne, kånkandes på en tvåliterscola i handen. Mitt i sången kom Pontus som jag och Björn känner och körade upp på cykel bakom oss. Jag blev överraskad av att se honom och kom sedan på att han ju också bodde i området. Tänkte att han som åskådare måste tyckt att vi var askonstiga där vi gick och sjöng. ÅH DET HÄR ÖGONBLICKET MINNS JAG SOM ATT DET VAR SÅ FILMISKT OCH FINT OCH BRA OCH JAG ÄLSKAR DET FÖREVIGT. ASSÅ ÅÅÅÅÅÅH.

Vem är den mest kända människa du talat med?
Jag tror inte jag har snackat med någon "känd" människa!? Seriööööst. Någon måste det väl finnas!!? Har kanske sagt några ord till någon, men aldrig "snackat".


Vilket uttryck använder du lite för ofta?
"Herregud" och "gud" är ord jag säger JÄMT. Annars "omg", "alltså", "liksom". Just nu även "BICHES" och "a what du fooke", har kollat lite för mycket på Your Grammar Sucks tror jag.

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Kanske? Vad skulle det vara? Minnet tryter.


Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Att jag är otroligt glömsk. Och de situationer mitt dåliga minne försätter mig i.

Vad gör du när du är ledsen?
Drar mig undan och isolerar mig. Är ju sällan ledsen i längre stunder. Jag är alltid glad för stunden men ledsen/deprimerad i utsträckningen.

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
I dunno, svårt! och som att jag skulle bry mig, haha. En one piece kanske!? hade varit skönt.


Har du någon gång slagit någon?
Har ju haft många fights med syrran hahaha. Helt ärligt, men inga jätteallvarliga.

Vad ser du fram emot just nu?
Mina serier jag missat som går på repris imorgon. HAHAHA patetiskt va. Jag<3 tv-tablån for evah. Och såklart: OSCARSGALAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMGEEEEEERD. Är dålig på att se på film, men älskar galor och celebs. *TJEJEN*


Kommentarer
Postat av: kitt

HEJ SÖT. Jag hade lätt valt onepiece. Fast jobbigt när man blir varm i såna, blä.

Svar: så sant så, min sköna. Men förutsatt att vi hade levt i ett klimat som hade tillåtit den klädseln året runt!
Milla V

2013-02-25 @ 19:07:02
URL: http://kittiepurr.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0