YOLOSJGFN

 Har bara på sistone tänkt på det faktum att det står "you only live once so just go fucking nuts" i min headertext.
Och jag vill förstås förklara dess betydelse, för tänk om någon hittat till min blogg och trott att jag är en av del av hela YOLO-cirkusen som råder. Hahahaha. Hemska tanke! Så är det definitivt inte. Herregud, tänk om någon misstar mig för en sån. Så nu vill jag förklara mig.

Det står actually på min header för att det är en rad ur en låt av Suicide Silence.
Ett band och en låt jag tycker om väldigt mycket. Fast fan vad klyschigt citat då om jag tänker efter. Men jag gillar det, jag är ju lite craaaaay. Gör dumma saker innan jag hinner tänka över dem, haha. "Vad gör det om 100 år?"- tänket.
Såg Suicide Silence live 2010 tillsammans med Sofia och Aleeks på hovet. Vi pygméfolk tog sittplatser vid ett ställe där vi stod röjde. I slutet av konserten fick jag ögonkontakt med trummisen Alex Lopez, han gestikulerade och tog sats och kastade sin trumpinne till mig. Hohoh, kände mig asspeciell hahaha. ån fangirl<3. Så jag har hans trumpinne här hemma på hyllan! Jag, Aleeks och Sofia har även många gånger talat om Mitch Lucker's (sångarens) förmåga att orsaka vaginalregn hos kvinnokönet. ZINNEZ.

Kanske borde ändra headertexten!? På tal om headers så skulle jag vilja ha en ascool sådan, föreställer mig den i huvudet, typ en tecknad barbiedocka gone wild, kryss för ögonen och så vidare. En tecknad trosa alternativt blöja med bajsränder i headern, givetvis. Massa rosa - för hatar rosa. (NU GLIDER JAG IVÄG FRÅN ÄMNET HÄR). eat da poo poo.

Nej, nu vet ni i alla fall. Då var all undran ur världen angående "YOLO"-stormen jag inte stödjer, det är ju sååååå fjantigt hahaha. Tillsammans med "swag". ah, vomerar mig själv i mungipan litet.

Och så kan ni gärna spetsa öronen och lyssna på låten citatet kommer ifrån, om ni känner för't.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0