MÖNSTERHYSTERI!

Har blivit lite smått hysterisk i och över mönster. It's so sasssssssy. Yeöh.Gillar det!
Okej, jag äger faktiskt inte så mycket kläder med mönster, men jag anammar modet. I'm a simple jeans and t-shirt hermaphrodite, är väldigt ofta antimode, men om det dyker upp något man gillar så äre bara att köra.
Tråkigt inlägg, jag vet. Vad är tråkigare än kläder? Seriöst, boggles my mind att folk jobbar med kläder och mode öht. Att man kan göra ett liv på det! Fast det finns politiska och genusmässiga aspekter i mode och kläder, vilka kan vara intressanta.. har skrivit ett inlägg rörande det fast jag aldrig har publicerat det. Kanske borde!

Åså, Kristallen igår då! Var det inte epicness!? Filip och Fredrik <3. Älskade inledningen, kändes väldigt amerikansk för övrigt, man märker att de inspireras av USA. Men med all rätt, eftersom att USA ju faktiskt är det bästa gala-landet i världen!! Och jag älskar ju galor. Det blev en liten internationell touch på det, så att säga.
Finns annars för mycket att kommentera. Älskade att Gina Dirawi vann pris! Persbrandt, vilken hunk. Gry Forsells nackstretch. Att F&F jämt brister ut i sång. Ingen säsong två för Betnér Direkt, vad i helvete!?
Breaking News därefter var med all förståelse inte det bästa, men det gjorde inte så mycket. 

Nu har jag lite göromål. Droppar en pic. CIAO!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0