LITE SAKER

Istället för att bena ut några av mina tankar och åsikter så kör jag dem bara på listor.

1. Lök är så jävla gott.
2. Jag har blivit så himla ointresserad av att äta btw. Cphungerfitta. Mat är boring.
3. Önskar att jag passade i slampkläder. Men jag har inte kroppen för det.
4. Jag undrar när dagen då man inte står framför spegeln och drar sig i sitt fett kommer. Den dagen känns skrämmande långt bort.
5. Jag ÄLSKAR twitter. Har blivit besatt. Så jävla kul, man tar del av så många olika små debatter.
6. Satt framför teven och catchade lite av en dokumentär om Pink Floyd. jopsajfrfjoasp. "Wish you were here" är väl som det finaste och dyraste kokain för sinnet. AH går ihjäl asså liksom.
7. David Gilmour som ung...... den synen. 
8. Fast jag åt viking kebab idag, kände att jag var tvungen pga knappt ätit på hela helgen. Då tänkte jag på David Batras och Jimmie Åkessons medverkan i Betnér Direkt, när David Batra snackar om "assimilerad kebab", då Åkesson blir så jävla UTÄGD. Tänkte, vikingkebab är nog Åkessons standardval på sin lokala pizzeria, hahah.
9. Come to think of it så är det enda jag gillar att äta nu för tiden vitt bröd. Hahaha. skumt.
 
HÅLL KÄFTEN NU SKA JAG KOLLA PÅ X-FACTOR I BRIST PÅ ANNAT

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0