INTE RASIST MEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Livet är inte svartvitt. Livet är inte antingen eller. Ingenting i livet är antingen eller. Det har så många fler färgskalor än så. Så många fler nyanser. Därför är jag så urbota trött på ajpöjfaopsjfoasjoåfjaåosjOSDAJOÅASJJOAFJADFJODJOÅOJÅADFJADFJOÅADFJOÅADFÅJOADJÅOADFÅJOADFJÅOADFJOADF. SÅ trött är jag. Så trött att jag bara blir efterbliven när jag tänker på det. Min. Hjärna. Blöder.
Jag är trött på människors rasistiska åsikter i allmänhet, på fb i synnerhet. De rasistiska grupperna som frodas och blommmmmmmar likt ogräs. ARGH!JOGFJDGODJGOFDH. Det är så jävla irriterande när folk gillar länkar till texter de inte granskar källorna till, som avpixlat och friatider. Hur människor totalt SAKNAR kritiskt tänk, att man sväljer det mesta med hull och hår - inte skapar en egen åsikt kring någonting. "AH MUSLIMERNA TAR ÖVER SVERIGE, VÄRLDEN, UNIVERSUM. VAD ÄR NÄSTA GREJ - DE TAR ÖVER MARS, KANSKE!? bygger en moské på fucking Mars, då pratar vi. JAG HATAR UTLÄNNINGAR, DE GÖR SÅ OCH SÅ OCH SÅ. DE TAR VÅRA JOBB, SAMTIDIGT SOM DE TAR  MASSA PENGAR I BIDRAG. DE FÅR GRATIS KÖRKORT"
Man kan få härdsmälta bara av att människor inte tänker steget längre. "Vilka står bakom materialet jag får ta del av?" Ni skulle bara känna till vilken kolossal IRRITATION som uppstår i min själ när jag ser människor anta vidriga åsikter utan vidare tänk. Det går inte att svälja den - versaler blir mitt uttryckssätt.

Jaja. själv ska jag inte utge mig för att veta allt här i världen, absolut INTE. Jag vet alldeles för lite, men fortfarande. Jag saknar kanske i kritiskt tänk ibland också, men det vet jag om.
Det finns så oerhört många vinklar här. Men "NEJ till gratis körkort för invandrare" t.ex.
Det buntar ihop till en homogen grupp. vilket det inte är på något sätt. Gratis!? PFFFFFF.

Jag bor i Sverige och lever ett drägligt liv.

AHHHHHHHH.

bababababababab. jag är trött så ni får bortse från min extrema mentala efterblivenhet. Kanske inte alls är efterbliven utan bara efterblivet het! Den ni.

Några visdomsord av Ill Bill: "Trust nobody, question everything, the only thing certain is death eventually".

JA JAG ÄR MORBID. + intoxikerad + så jävla trött så förlåt mig om jag låter helt cp nu. frågor på cp:heten kan ni ställa, så jag kanske kommer med ett sobert svar hahaha.

Kommentarer
Postat av: Spritis

och där! satte du ord på alla mina tankar.

Svar: <3
Milla V

2012-09-17 @ 00:11:10

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0