POPULÄRKULTURELLA YTTRINGAR

Hittade det här videoklippet i kommentarsfältet på min favoritdahms blogg. Ni fattar vem jag menar osv.
ALLTSÅ ELLEN DEGENERES <333333333 Hur mycket älskar man inte henne!? Ni som hatar Ellen Degeneres: er hatar jag by default.

Fick mig ett gapskratt.



förresten, älskar "Torka aldrig tårar utan handskar". Simon J Berger <333333333333
Tror att det är en viktig skildring som för mig, och många andra, varit väldigt höljd i dunkel. Det Jonas Gardell pratade om i Babel, att man inte får aldrig glömma det som har varit. Man påpekar alltid hur långt man har kommit, hur bra det är NU. Men att minnas att för en stund sedan var det verkligen inte bra, det är viktigt.
Får ett sånt sug att se Upp till kamp igen???!!!???? oh my gudnasson

MYCKET KÄRLEK PÅ BLOGGEN NU

Älskar även Rickard Olsson och David Hellenius. Så bra programledare båda tu!
Rickard är suuuuuperb i Vem vet mest. Älskar hans infall ibland: "Who the fuck is Alice". Kollade repriserna på dagen och han sa att folk brukar kalla vem vet mest för "bakistv", de sitter och tittar repriserna dagen efter en utekväll. Och där satt jag, med ögon trötta, dagen efter en liten utekväll och kände att han var SPOT ON. Träffande.

minns ni när jag skrev om killen jag träffade på kent-konserten som var från stockholm?! träffade på honom ute igår och herrrrrrre. vad är oddsen, återigen!? livet alltså, haha. klagar inte:)

ahhh vad jag skruvat upp hjärnan såhär på natten och nu ska jag ju sova vafan
var något mer jag ville skriva men jag är så glömsk och sämst på att organisera mina tankar

nåväl, natttttti! hahaha

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0