GOLDEN CHILD.

Älskar lockar. Sover man med håret uppsatt i tofs kan man ju framkalla några under natten.
Önskar att jag hade det naturligt, but nature ain't that kind. 

Det går lite sakta med att få bort tovorna ur håret, mest för att jag inte orkat. Men nu ska jag lägga på ett kol.

Annars? Jag har tandvärk. Har knappt kunnat äta något idag pga detta. Allmänt oinspirerad och trött.
Känner mig tråkig. Jag är egentligen astråkig.

Har bara legat och glott på New Girl och Två panka tjejer ikväll. Garvat läppen av mig. Hahaha.
ÄLSKAR Två panka tjejer. Och deras chef "Han", GULLIGASTE JU HAHAHA. Han ser så liten och cute ut.
Jag är kär i honom. Och alltså oneliners:erna i den serien<33333333333

Nuff said.
Tänkte bara titta in och droppa två bilder på brownielocks som ni kan ta på er själv åt. Om ni vill.
 



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0