DIE ANTWOORD

Har blivit totaaaaaaaaalt såld på Die Antwoord. Såg först denna video som min bror länkade på fb. Sedan videon till "I Fink U freeky". Och jag ba, va i helvete är det här??? hahaha. kände mig psykad som ett as. Och fascinerad nåt så enormt. Hur ska man definiera detta "band", var min tanke. Läste på wikipedia och det stod: "Die Antwoord is a South African rap-rave group. Fatta det liksom!!!!!!! Låter det inte bara awesome!? vad ska man säga? gillar band med egna, konstnärliga uttryck. Varför har jag inte hört dem innan!? Har iofsig hört namnet och då trott att de va nåt darkwave-projekt. loool. vill bara skaka röööööööööööööv så hårt.
intressant. lär sitta hela kvällen och kolla intervjuer och lyssna på låtar.
mitt initiala intryck var att de borde låsas in, samt jag dör av garv. sedan "detta e bra". skräckblandad förtjusning, kanske. de har "flavour".

I videon dödar de min älskade Lady Gaga, men vad gör väl det. 
HEY FATTY BOOM BOOM HIT ME WITH THE CHING CHING.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0