Vila i frid.

Igår fick jag veta att Mitch Lucker, frontman i Suicide Silence, ett av mina favoritband, gått bort i en tragisk motorcykelolycka. Shit vad ledsen jag blev, jag är* över det! 28 år ung, helt ofattbart.
Den där strålen av obehag som skjöt sig igenom hela kroppen när jag fick Sofias sms. Inte nådig.

Det sjuka i att han i en rätt nylig intervju sa att han inte vill gå bort i en krasch, på frågan om vilket sätt han ville dö på. Så jävla sjukt.

Kondoleanser till hans familj, hans lilla dotter och alla berörda.
Jag är glad att jag åtminstone hann se dem live en gång.

Livet är så jävla skrämmande, man vet aldrig när det kan ta slut. Vila i frid, Mitchell.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0