Update

Min dag har varit väääldigt bra.
Nu är jag trött. Jag vet inte vad jag ska göra i sommar, och det grämer mig lite. daaaaamn. tanke?
Jag måste diska, och sedan lägga mig till sängs.

Först lite populärkulturella yttringar (svammel!?):
Lars i Big Brother ser ut som att han har gått på crystal meth i ett par år. Om man ser ut sådär av att vara straight edge ska jag fan bli det på direkten.
Rodney i samma program är ett misogynt och äckligt manssvin.
Marcelo är ett as av rang och också äcklig.
Carola Häggkvist borde korsfästas.
Judas Priest - Painkiller är den bästa låten att promenera till, episka trummor. Energi!
Richard Dyer's bok "White" är något oändligt intressant, ett studium av hur vithet gestaltas i västerländsk visuell kultur. (Något som jag aldrig riktigt tänkt på, min egen hudfärg. Eller min "avsaknad" av hudfärg. Det är ingenting vi reflekterar över, utan det är det förgivettagna, den mänskliga rasen. Den är vit och alla andra färger är de "annorlunda". Jag ser mig själv på ett annat sätt än när jag började läsa genus, det är väl ett steg i ledet att finna sig själv, skulle jag tro. När man lär sig saker om världen lär man sig också saker om sig själv, och vart man står. Känns berikande på alla plan.)
Har skaffat Instagram - följ mig där på "Shitstainbarbie".
Alex Schulmans Instagram är roligast ever.
Magnus Betnér är kanske sveriges sexigaste man, och jag skulle inte tacka nej till att ligga med honom.

ska alltid babbla som fan. ingen vill ju lyssna!? blöder era öron nu? Jag har en röst, och tycker om att använda den. Sedan, bjuder på en Millie of the day. hej med er!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0