Jag är snart snart nästan där.

Hej bloggen. Nej, jag har inte dött! Har haft ett par förträffliga dagar nu på sistone och inte orkat blogga, inte orkat internetisera. Låt det fortsätta så.
Fast någonstans i livet har jag väl bestämt mig för att misslyckas. Undrar när jag ska bestämma mig för att lyckas. Vara en sån som lyckas, med det jag tar mig an. Tror ni man vaknar upp och bara blir en sån?
Det tror inte jag. Kanske inte vara "en sån" som lyckas men en sådan som inte tar misslyckande så allvarligt och kanske en dag lyckas med något riktigt bra. Man kan inte lyckas jämt men är man inställd på att misslyckas så har man ju redan halvt där. Och är man inställd på att lyckas så är man redan halvt där också.
Vet inte vad jag ville säga med det, bara lite allmänna funderingar. Är det någon som ens bryr sig om jag fortsätter blogga eller slutar? tror inte jag kommer palla göra det så ofta just nu, haha.

Och lite bilder på det.




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0