Du är värd att dö för

Bra val att ta en promenad? Hostade asmysiga slemklumpar och har nu ÄNNU mer ont i halsen.
Näsan rinner, uuuuh. Någon har gnuggat min strupe med ståltråd while I was sleeping. Kurerar med te!
Men jag har spring i benen och måste ut ibland, vem bryr sig om lite förkylning? Har fått äta upp mina egna ord förut när jag tränat med förkylning, så jag gör aldrig det igen. Och det ska ni inte heller göra. Lätt att känna sig som superman men komma hem och må sämre. Promenaden blev åtminstone en lugn sådan!

Lyssnar på Kent och blev nyss asdeprimerad och fick existentiell ångest. hahaha. hatar mig och mitt liv.
tänkte kolla ikapp Grey's och hoppas kunna gråta.

Ville egentligen ba dela med mig av den coola bilden nedan.
Dude knows I'm a G - that's short for a girl.

Kent – 747

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0