Do want.

Sitter här och önskar att jag passade i jeansshorts, för det är galet snyggt.
Men jag hatar mina ben alldeles för mycket för att bära såna. Komplexen asså.
We shall overcome!?

Får se om jag kan hitta några som passar. Vore nice att rocka ett par i sommar!

Snygghet nedanför. Otroligt intressant inlägg va!? Haha, tycker ju såna här inlägg är det tråkigaste som finns i typ hela världen, vet inte varför jag skriver ett själv. #Modebloggarn #KENZA #ANGELICABLICK #BOREWHORE

Något roligt för att väga upp det tråkiga: Idag hittade jag en chokladkaka ute. Den var i obruten förpackning. Kände mig väldigt busig och tog den. La den i fickan, åt den när jag kom hem. Har inte dött än, så det var nog inget fel på den. Jag kunde se framför mig hur någon jävel lurade i vassen med mobilkamera och filmade alltihopa dock. Gick runt och skrattade för mig själv jättelänge, tyckte det var jättekul. Mästare på att roa mig själv, och väldigt trött gurl. #Hoboforlife


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0