Come forth, Mr Sandman.

Har faaaan inte sovit ut på över en vecka. Och det märks och känns.
Fyfan vad trasig jag känner mig. Mitt hår luktar också skitvidrigt.
Haha. Man fungerar ju inte när man är trött, man känner sig så borta från allt. 
Just gotta get me some fucking sleep. Too tired to function.

Och så hatar jag min mobil. Det här touchskiten asså. Jag brukade jämt skriva några rader i utkastet på min gamla mobil, hade så jävla mycket skrivet där att det är sorgligt att det är borta förevigt. Med den nya tar det ju år att skriva, och man får inte samma känsla. Pallar därmed inte att göra det, så när jag väl kommer på nåt bra förloras det. hahah. mejkar jag sense? Vill ha en med knappar, jallefall.

käften nu.

Come forth, Mr Sandman.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0