a little reminder

Hej bloggen. Jag ville bara skriva att min bror Mico är en väldigt fin människa.
Inte för att mina andra syskon inte är det, men det är en annan femma.
Jag vet att du brukar läsa min blogg Mico, så jag ville bara passa på att hylla dig lite :).
Du förstår dig på en, du är godhjärtad och en fantastisk person. Jag ser så mycket potential i dig, du bär på mycket visdom. Du är en inspiration för mig och säkert många med mig. Din styrka är beundransvärd.

Just a little reminder, so you don't forget! :)

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sideshow

fin du är syrran <3<3<3<3

2012-05-18 @ 03:10:57
Postat av: Isabella

Fint! :)

2012-05-18 @ 12:07:16
Postat av: Shitstain Barbie

<3 :)

2012-05-18 @ 16:44:18
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0