ooh

Efter en macka och lite choklad så mår jag bättre än tidigare.
Jag överreagerar alltid, det är stört.

Jag har inte riktigt känt mig som mig själv idag. Har känts som att varje ord jag yttrat har det inte varit jag som sagt, och så har jag kallsvettats. Obehagligt. Overklighetskänslor till max. Känner mig inte närvarande. Nästan så att man håller på att bli tokig på riktigt. Det har hänt förut, men det var ett tag sedan nu.
Och så fick jag en så kallad sömnparalys inatt, så jävla uhhhh.

Pallarnte. Borde verkligen besöka en doktor, för inget står ju rätt till.

Och min fitthäl fortsätter att knastra och äckla sig. HORJÄVLAKSLAKDKS.
Jag som vill träna.

heippa!

Kommentarer
Postat av: alexandra

du och jag är fulla med kaos.

kaossis<3

2012-03-27 @ 03:22:43
URL: http://alexandralindqvist.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0