the fuck is wrong with old people?

Jag stod vid tågstationen och väntade på mitt tåg. Jag spottade.
En kärring talade om för mig att det var äckligt, och frågade om jag hade något hyfs. Jag svarade att nej, jag har ju inte det. Hon bad mig skaffa en näsduk att spotta i och sa att det inte är trevligt för att folk kommer kliva i mitt spott. Jag skulle skaffa mig hyfs så att folk kan gilla mig. Hahaha. Jag ba face palm on you, old hag.

Det var inte först gången heller.

Ärligt talat, vad är det som är så äckligt med att spotta utomhus? Lite regn spolar bort det.

Hade lust att spotta henne i fejjan. What the fuck is wrong with old people?

Skaffade Kentbiljettttttt idag! YO. Fan vad roligt.
20 juli, hemmaplan och även faktiskt min systers 20-års dag.
Tänker mig att det blir en STRÅLANDE VACKER SOMMARDAG. Sådär så det nästan gör lite ont i hjärtat. 
Ser fram emot det! Älskar Kent, ett av Sveriges bästa band.

Nu ska jag gå en promenad och sen plugga livet ur mig lite till. bisous!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0