PIXELS OF LIFE

Dear lovers and haters, det känns som att jag har försummat er för länge nu. Därför tänkte jag lägga jag upp lite allsköns trevliga och aktuella bilder från mitt liv.... jag lägger aldrig in bilder på dator pga att min xperia är en liten cunt, eller så är jag bara tekniskt handikappad vilket vi vet att jag är, eller så äre båda. I'm just a cunt with my cunty phone. But here goes, for my dear blog readers. I fucking owe you that much atleast!

Vackra nätter från syrrans fönster. råglor ut!!!!!!!

Fastnade på denna passage, vackert.

Truebie<3 så thrilllllllad att True Blood är tillbaka. 

The typical Millie - spexa med håret i hundra år för att sedan ta ur det när jag går ut med tanken "såhär kan väl ingen människa ändå se ut!" funkar i hemmets trygga vrå där ingen spejar, men ute!? nah. Nu var jag modig och gick så ändå, hahaha. plus one for me!

Hade en asigt trevlig midsommar med dessa slynor! love the pic
Roland var lite solbränd, damn.
Captain Noberface and Marcus.
Björn gormade könsord.
Underbara himmel nattetid, på vägen hem.

Jag i lördags.

Me and syrri stötte på en andmamma med sina två bebisar. åhhhhh<333333333333

That concludes it. You know you love me.
XOXO Shitstain Barbie.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0