dagen efter midsommar

tjaaaaaaaaaa! vet ni hur många utkast jag har här!? Mer än de publicerade inläggen all together, hahaha. Helt sinnessjukt. En fras jag är bra på att använda = "helt sinnessjukt".

Blogg.se har ändrat massor och jag fattar inte ett skit.

Hade ni en bra midsommar? BRA! För det hade jag, med fint folk. Big ups!

nu tråkar jag och lyssnar på musik......

I'm an asshole
That's why I'm singing it
I wanna fuck your asshole and stick a finger in it
Grab my pole, hoe
Suck the head out
I'm mad cold, bitch
Fuck or get out!
I'm not your friend
Unless you're my fuck buddy
You got your period?
I'll fuck you bloody
Study the tactics of an asshole
It takes practice to mack like this

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0