#PLEASE #WRITE #MORE #HASHTAGS #YOU #HAVE #TOO #FEW

Seriöst, folk som lägger upp riktiga riktiga SKITBILDER på Instagram med tusen jävla hashtags, jag säger bara en sak: #INSTAWHORES

Det här är något som stört mig sååååå enormt. Jag förstår ingenting.
Bild på ett tågsäte, sedan: #jag #åker #tåg #till #en #kompis #uttråkad #on #the #train #followme #on #my #way #to #a #friend #bored #sitting #here (talar av egna erfarenheter och folk jag följer)

SLUTA GENAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad tror ni egentligen? Det roligaste är ju ändå att det från början är hashtags på svenska, som sedan följs av engelska. Varför då undrar jag, för att locka en internationell publik eller?! Alltså jag svär att inte ens någon i Sverige vill glo på era jävla skitbilder, så varför ens bemöda er att skriva engelska sådana. Hahaha.

DET ÄR KLART NI INSTANTLY KOMMER FÅ FOLLOWERS NÄR NI LÄGGER UPP BILDER PÅ SJASKIGA TÅGSÄTEN OCH SOLNEDGÅNGAR SOM ÄR SÅ BRUSIGA, SUDDIGA OCH SKITFULA (TILL OCH MED JAG TAR BÄTTRE BILDER - OCH DÅ FÖRSÖKER JAG INTE ENS) OCH SKRIVA HUNDRAMILJONER HASHTAGS DÄREFTER.

Och sedan, när man inte tror att det kan bli värre, men åjo...... då följs det hela av hashtaggarna #picoftheday #ihonesia #iphonetastic #instagood och allt vad de heter. NEJ. For the love of god, hur kan man tycka att sina menlösa, ointressanta, värdelösa tråkbilder av detta slag är fantastiska och värda att betrakta!?! Det går inte att förstå hur någon kan tycka att mitt exempel här ovan är ett exempel på en BRA bild.

Det hade varit en annan sak om bilderna de la ut var av OERHÖRT HÖG kaliber. Möjligtvis då, och ENDAST då, hade det varit rättfärdigat att masstagga som en sinnessjuk. Men inte ens det är dem.

På riktigt. Man undrar ju? Känns som att man är med i ett avsnitt av dolda kameran och undrar var kameran är gömd någonstans, men det finns ingen. Man tror att det är ett skämt, att dessa människor skämtar. Men det gör dem inte. Och just då, för en kort sekund, tappar jag hoppet om hela mänskligheten.

det blir del 1 i min upprördhet, har massor att återkomma med, tro mig.

Kommentarer
Postat av: matildus

HATAR DET SÅ JÄVLA JOBBIGT MAN BA DÖÖÖÖ!

Svar: Man blir smått mordisk!
Milla V

2012-07-31 @ 21:14:16
URL: http://lillhurricane.blogspot.com
Postat av: spritis

AMEN

2012-08-02 @ 20:06:07

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0