Digital diarrhea.

Vill ju lägga upp bilder här men min mobil är så jävulskt störd och jobbig. Den här datorn är över huvud taget väldigt störd. Får lätt tuppjuck och beter mig som en vansinnig. Har hundra ord i huvudet som jag skulle kunna skriva här, men jag orkar inte skriva något så ostrukturerat. Mitt huvud är alltid så ostrukturerat, och därför skriver jag på samma sätt. Anyways, kan bjuda på några bilder från den senaste veckan.. Har överlag haft det soft och varit gladlynt.

True Blood avsnittet idag var GALET, btw. Är spänd på nästa, för man fick se en preview. Alltså jag trodde aaaaldrig att det skulle arta sig såhär, fan vad bra den här säsongen är. Och Russell Edgington, vilken Voldemort type of guy. Hate his guts.

Okej, bilder var det!


Sagan om Matildas återkomst (hade kunnat bli en film, ellerhur!?).


Fikusar som är förlorade till sina smartphones.. dagens ungdom va.


En av alla dessa sköna promenader jag brukar ta.


Syskonhäng med tre av mina bröder, och brorsonen Jack. De skönaste alive.


Förra veckan var jag bostavligt talat MÅNGALEN. Eftersom att det har varit supermåne-tider, och jag tycker att det är extremt vackert. Mina mobilbilder gör inte månen på något sätt rättvisa, men denna var i alla fall tagen ungefär tre på natten. Drömmen vore att uppleva det i ett annat land typ nåt sånt här: http://www.theatlantic.com/infocus/2012/05/supermoon-2012/100291/ breathtaking!


Jakob kom och hälsade på här en stund i fredags, och jag drog många asbra puns men han kallade min humor för "pappahumor"?! Man ba VA! skandal. Treevligt återseende icke desto mindre!


Happy hippie-ish.


Me and Bjoooern @ krogen i lördags. Kul utekväll.


Mitt nya fina halsband. Materialism<3. (nej) Bilden känns väldigt "modebloggig".


Och slutligen jag och LillÖRicane i Rotan i lördags. Matilda har de minsta öronen ever, så jag tyckte namnet passade utmärkt. Dem öronen har många fanz, vet ni.

Enough said. Fridens liljor vare med er! (gud vad jag tycker att det uttrycket låter vackert!)


Kommentarer
Postat av: matildus

Mitt namn är Merlin lillÖricane och det här är berättelsen om min återkomst............. skulle funka?! Hihihih puss! <3

Svar: HAHAHA! jaaaaaaaa, boxoffice succé! <3
Milla V

2012-07-10 @ 15:50:46
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0