en lång jävla post

Morsning korsning! Jag är såååå trött. Men jag har en massa att skriva, tror jag!

Hur har er helg varit? Har den varit bra? Det hoppas jag. Min har innehållt väldigt lite sömn, men desto fler skratt. Så det blir väl på plusskalan ändå. Har festat och krogat mig lite. Fredag var vi hos Fredrik, det var astrevligt. Och lördagen hos Bjoern. ba trevligt assååå. Det tackar vi för!

Idag har jag käkat pizza och promenerat en hel del. Hamnade framför en K-special dokumentär om en holländsk filmare som hette Pim de la Parra. Sjukt jävla inspirerande och häftig snubbe, den tycker jag ni ska se!! Och holländska, man ba vilket språk. Lät som en mix av tyska och danska, skitfult med andra ord hahaha.
Har också dansat runt i mitt rum, som den jävla chef jag av naturen är.
Läste på koreografen Travis Wall's Twitter. (SHIT VAD JAG ÄLSKAR TWITTER NUMERA, SO FUNNY THINGS ON THERE) följ mig, jag heter Shitstainbarbie där också och uppdaterar väldigt självutlämnande kring min ändtarmsöppning. Jaja, Travis Wall i alla fall. På hans korta presentation stod det "I'm a Visual Musician! Shaping Sound 24/7!". Tyckte det lät bra. Visual musician, shaping sound. Mmmmmmmh! Måste gå någon danskurs när de drar igång här. Det vore skitkul och bra för mig.

Har så mycket att säga, alldeles för mycket. Har inget att säga alls. Vad av det ska jag säga? Kan inte sortera bland mina tankar och funderingar, vilket ni antagligen märker hahaha. Hakar ofta upp mig, går på villovägar i min egen hjärnbög.

Något komiskt med min syrra: hon jobbar som städare, men om hennes arbetsgivare någonsin skulle se hur hennes eget rum ser ut skulle hon få sparken direkt. Jag skojar inte ens, det är värre än mitt till och med. Hahaha.

Idag kom jag även på namnet på min framtida självbiografi, om jag någonsin skriver en = "Hermafroditen som aldrig kunde läsa ut en bok". 

två pics på det...... 

jag igår.


+ jag idag. Stoppade min bandeu BH på huvudet. Tyckte det vart snyggt! Finns så mycket man kan göra med ett plagg, återanvända i olika konstellationer på fiffiga vis. Gillar att knyta plagg, använda dem på andra kroppsdelar än de från början var till för, och använda dem bakochfram t.ex. Så får man plötsligt ett helt nytt plagg, voila! awesome


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0