A LOT OF THINGS ON MY BRAINFAG

mycket på hjärnbögen ikväll skriver lite hullerombuller. det behöver bara komma ut. min hjärna är bajsnödig och jag måste skita ur mig allt detta.

Kvinnor ska ha kurvor-saken. En kvinna utan kurvor är som byxor utan några fickor, man vet inte var man ska stoppa händerna!? alla bilder som florerar på internetz. Alla personliga preferenser. Kan vi inte bara glömma det, jag är så oerhört trött på människor som säger hur tjejer ska se ut. Som har ett universellt svar på den frågan. Det gör mig förbannad något så jävulskt. Alla tycker olika, och det finns vackra människor av alla färger och former. DET tycker jag.
Jag har varit singel i två år (GRATTIS TILL MIG) oftast brukar man väl säga grattis till att folk har hållit ihop så länge, men jag är tvärtom glad att jag har hållit ihop i mitt förhållande med mig själv i två år. Något som i början inte var självklart eller lätt, men jag har mognat. Idag skulle jag aldrig bli ihop med någon, sjukt som det kan låta.
Jag vill kunna dansa balett, för det är något av det vackraste jag vet.
Hur musik kan vara så fruktansvärt beroendeframkallande. Det är intressant hur man kan bli så beroende av en låt att den är allt man vill höra, femtioelva gånger om. Och hur bra det känns när man får höra den! Lika beroendeframkallande som tjack. Musik är den bästa av droger.
Just nu är min knarklåt Coldplay & Rihanna - princess of china.

Spärra in mig och kasta bort nyckeln förresten, för jag är förlorad. Jag.. tycker att One Direction gör catchy musik. Hahaha.
Kommit underfund med en ny anledning till varför jag bloggar: ingen orkar lyssna på när jag babblar, allra minst syrran och pappan. Därför babblar jag i textformat istället. Ingen är någonsin intresserad av det jag har att säga, därför skriver jag ner det och den som VILL får läsa, ingen tvingas. hahaha.
det här är min domän thoooough! diktatorstyre med envägskommunikation är det enda rätta jehepppp
nej ni får gärna kommentera men jag vet att ni inte kommer göra det ändå så varför skriva det ;)

OH GOD DAMN JAG GLÖMDE VISST BORT ATT ETT NYTT TRUE BLOOD AVSNITT ÄR UTE!
How could I forget!?

Annars har jag haft en fin dag med vänner, vi välkomnade Matilda tillbaka hem till staden med mat på Bamboo City. Fiiint. Sen köpte jag ett par nya gympadojor på rean, och fikade lite. It's all good. PUSS.


Kommentarer
Postat av: matildus

Fina niiiiii <3
Och jag gillar ditt pladder.
Bra blandning av bajshumor, klokheter och djupa funderingar liksom.
Så det så!

Svar: hhahaha <3
Milla V

2012-07-02 @ 23:52:32
URL: http://lillhurricane.blogspot.com
Postat av: Sofia

Håller med Matilda. Kunde inte sagt det bättre själv!

Svar: puss!
Milla V

2012-07-03 @ 00:36:30
URL: http://isopatsi.blogspot.com
Postat av: Sofia

Håller med Matilda. Kunde inte sagt det bättre själv!

2012-07-03 @ 00:36:45
URL: http://isopatsi.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0