update

Testade på davosgröt för första gången idag. Ni vet, den där nya flugan.
Måste säga att jag gillade det riktigt mycket! Grejen med gröt är att den går att variera i all oändlighet.
Det är därför den är en vinnare för mig.

Andra nyheter: min leverfläck under mitt bröst beter sig konstigt. Inatt råkade jag pilla på den och den hade typ en skorpa, och jag kunde pilla bort den väldigt lätt. Det började blöda. Blev livrädd, tänkte hudcancer here I come och nu dör jag. Ska examinera den bättre i spegeln..

Imorgon blir det skola. Hur weird det kändes att skriva det. Helt stört.
Och att säga det.

Sedan har jag ett besök hos polisen att göra, orkar inte. *kriminell*

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0