tisdag

Sova? Ja tack.
Jag har nämligen glömt bort det här med lunch. Vad är lunch egentligen?
Jag har inte ätit lunch på flera år. Och vi har aldrig ätit lunch hemma. Äter ni lunch? äter någon lunch?
Vem i hela friden äter lunch? Säg mig det!

Jag minns en söndagsintervju i Aftonbladet med Krister "Kurt Wallander" Henriksson.
Han sa att hans familj kan kännetecknas genom den meningen: vi åt aldrig lunch. Nu är det omöjligt att förstå i den här kontexten, om man inte läst intervjun. Men jag kände att jag och Krister Henriksson har en hel jävla del gemensamt. 'Nyways, blev ju lite hungrig framåt lunch. Vad jobbigt, måste man tänka på det också. 

By the way, varför kan jag inte skriva ett enda inlägg utan att dra till med ett "jävla", "skit" eller "fan".
Mysterium! Jag är inte rumsren.

Min  mage har inte varit min vän idag, katastrof.

Annars måste jag samla alla mina intryck från dagen, har fått massa info som jag måste lagra i skallen min. Tvekar på att det finns mycket plats kvar och det mesta har mosat ihop sig. Men en bra dag, har det varit!

Tråkigt inlägg och, därför får ni denna.. Mmmmmmömsing!



Kommentarer
Postat av: Daniel

Tycker du på riktigt att Bill Skarsgård är snygg?! :| Han ser ut som en utvecklingstörd som inte sovit på 3 år, ju!

2012-02-10 @ 12:11:44
URL: http://blogg.danielwerner.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0