my life as oatmeal

Blev en sup igår. Skulle ha en vit månad, men nej. Trevligt icke desto mindre!
Vi var några peeps hemma hos Aleeks. Drack lite för mycket, kom hem en cepig tid.
:)
Andra tankar:
Har skrivit om det hundratusen gånger. Aptitlöshet. FAN VAD JAG HATARHATARHATAR DET.
Har fått tillbaka aptiten en del, men smaksinnet, njet.

Jag har begrundat hela grejen.
Har ju fått tillbaka aptiten lite, men inte smaksinnet. Känns så fruktansvärt tråkigt att äta när ingenting smakar, men det gör jag ändå. Mitt liv känns som havregrynsgröt. Det håller en mätt, men tillfredsställer en aldrig.
Mitt liv smakar ingenting. Det behövs mer.
Känns så fruktansvärt tråkigt att äta när ingenting smakar, men det gör jag ändå. Mitt liv känns som havregrynsgröt. Det håller en mätt, men tillfredsställer en aldrig.
Mitt liv smakar ingenting. Det behövs mer.
Många saker är ju psykiska för oss människa, blir vi "sjuka i huvudet" har vi lättare att bli fysiskt sjuka. Så jag undrar om det kan vara mitt mentala sinnestillstånd som agerar ut.

Men hallåe, har varit deprimerad sedan jag var 10 år. Det är grunden för mitt mående. Grunden är en depression, den finns alltid där trots att jag kan vara hur glad som helst. Har ju accepterat det. Samtidigt så har jag aldrig råkat ut för en aptitlöshet förut.

Men ja, mina keffa rutiner kanske står till svars för mycket av det här. Nu när jag börjat skolan kan jag hålla tummarna för att det ska ändra på sig a whole lot!

måste kolla på P3 guldgalan!!!!!!!!
3vlig kväll.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0