Fy fabian!

Läser Eskilstuna Kuriren. Läser om 25-åringen som blev kidnappad i Uppsala. Han återfanns, skönt.
De har skrivit en kort faktaruta om andra kidnappningsfall i Sverige.
Jag läser att Sibas VD Fabian Bengtsson visst kidnappades år 2005, och låstes in i en lägenhet i 17 dagar.

Jag tänker.. Varför i helvetet kunde han inte ha stannat där!?

Eller är det så att denna, Fabian Bengtsson, kanske vill bli kidnappad en gång till?
Som han skriker och har sig på tv så ber han ju efter trubbel, om du frågar mig.

Men den här gången har jag svårt att tro att det endast kommer sluta vid kidnappning.


By the way, jag tänkte på chokladpraliner. Vilket pretto ord, hahaha. Iaf för en sån som mig.
Ofta jag äter chokladpraliner liksom. Fan vad pretto att skriva pretto, jag borde inte veta vad det betyder öht!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Word. Kräks rakt ut varje gång jag ser hans hemska anlete.

2012-01-17 @ 08:17:53
URL: http://blogg.danielwerner.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0