fuck the world

Skulle vilja. Dela med mig av så mycket men är på cphumör, måste gå och lägga mig.

Irriterad som ett ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHKMFAEDJPFDJDSJFSAJAFJ-
orkar inte
jävla hopujfådaktgå¨rlwåyhtågfdå¨hl¨ådglhåfgl¨

fattar aldrig nåt????????????????????½!lölsdf

I wanna hit somebody
fuck the world

tvivlar på att jag kommer få någon sömn ändå, jävla ångestsömnfitta.

vill dränka mig i handfatet, fastän det är rätt omöjligt.
varför kan ingen hjälpa ett negativt dampbarn uibland?????????
alla hemma förvärrar ju bara dampet

men jag hjälper ingen så jag ska inte kasta sten i glashus, hhhhhhhahahahhahahahdöd
jag borde bli professionell glashusstenkastare

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0