trött som satan och skriver bara ord

Sejtan i gejtan vad tiden går fort nu! Nästan så man önskar att dygnet hade flera timmar. O
ch jag är trött hela tiden och somnar nästan på momangen när jag lägger mig. SKÖNT!
Snart är det säkert vår också, helt sinnessjukt.
Och syrran är nu på plats i Germany och ska där vara i fyra veckor, som jag kommer att sakna henne haha. Gud vad tomt det kommer att bli, och konstigt! Vem fan ska reta upp mig nu!?!? Hoppas hon får det såå bra!

Blä, på torsdag ska vi ha argumenterande tal i skolan. Kanske bäst att skriva ett dåva.
Bara ett treminuters, but still, avsky!
Måste läsa typ 250 sidor i veckan och jag får lätt paniiiiiik när jag tänker på det. När jag får panik blir allting pannkaka, då går ingenting bra.

Haft en trevlig helg iaf, ni då!?

Inatt kommer The Grammy Awards bitches!!!!!!!! Lady Gaga!!!!!

RIP Whitney Houston!? inte som att jag bryr mig särskilt mycket, men kvinnan kunde sjunga.
Tråkigt och tragiskt detta beroende som dödar så många. Hemskt att se en människa vissna framför hela världens ögon och veta att det bara är en fråga om tid. Lär väl vara någon tribute till henne på galan, I figure. Gaga är antagligen ledsen också, med tanke på att Houston var en av hennes stora förebilder. Jaaa.

fyfan nu är jag så trött så jag skriver bara ord jag har ingen hjärna
alltså jag är sådär trött att jag inte orkar forma meningar i min hjärna och jag inte orkar någonting
hur fan ska jag orka vara uppe!?!?!

blahablaha and you'll just file this under "SHIT NO ONE GIVES A FUCK ABOUT" and it's fine by me

hade en massa saker uttänkta att skriva men nu blevre inge nästan alls av det, jaja ni får en fapable bild på mig från gårdagen. måste ju vara generös i någon mån. Heil Hitler osv.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0