THIS!

This picture below! It made my day.

Och faktumet att karaktären Will Schuester i "Glee" berättade för ungdomarna att han en gång tänkt tanken på självmord. Vad kunde få honom att tänka något så hemskt, undrar ni självklart då?
Jo, han hade fuskat på ett matteprov och han var rädd att hans pappa skulle se honom i ögonen och vara djupt besviken. Så han funderade på att gå upp på taket och avsluta saken där och då.
HHHAHAHAHHAHAHA.. God, I love Glee, BUT SOMETIMES IT'S JUST TOO MUCH!! För patetiskt och sliskamerikanskt. Gillar töntigt amerikanska serier/filmer bäddade med klyschor inlindade i sockervadd och att *drömma mig bort*. Och high school och college, som jag önskar att jag fick attenda men bor ju i boring Sverige. Vill också va med i en Glee club!

Ibland gillar man det förutsägbara för en sekund, visst!? Men ibland är det för jävla mycket att svälja på en tugga. I cringe at the thought! Såna där serier jag kan hata mig själv för att jag gillar, men jag följer den bara sporadiskt för jag hinner inte riktigt med.

Två fina bilder till detta. Adde H och Santana I Glee. Puss och god natt!





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0