my day


Idag har jag haft en lugn och harmonisk dag, så himla skönt!
Vaknade vid tolv, utvilad och dan. Åt detta härliga. Havregrynsgröt och mosad banan med kakao.
För er som inte gillar nyttigt är detta kanske en omvändelse, PROVA!
Det är kanske något av det bästa som finns. Till det läste jag Maktens (o)lika förklädnader och zippade kawa.
Vår kurslitteratur har varit grymt intressant, awesome!

Känner mig berikad.
Nu ska jag duscha, därefter dra ner på stan och sen på kvällen hem till Aleeks för some coze!
åh, jag lyckades skriva ett helt inlägg utan en enda svordom. Cudos!

Btw, prinsessbarnet. Estelle!? Dåligt namn!!!! MEN KUL MED EN BEBIS FÖR JAG ÄLSKAR BEBISAR D'AWWW

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0