LEIF-MILLA

Ni skulle se mig just nu. Den sunkigaste av de sunkiga!
Fett hår, fet hy och trött. Asfula kläder och icapåsar under ögonen. Nej, ni får inte se mig just nu.
Måste ju leka snygg dagligdags fastän jag är asful hahaha. Svårt.

Mitt utseende är ett förfall, vad har jag egentligen på mig? Funderade påre
JAG VET FAKTISKT INTE. typ, tänker på när jag komikern Messiah Hallberg frågade sig varför tjockisar går omkring i träningskläder när det är ganska uppenbart att de INTE tränar. Man undrar ju! Jag börjar bli sån?? HAHAHHAHAHA

min vikt är en konstig jojjo förresten
på kvällen när jag ska sova är mina byxor trånga och på dagen så åker mina trosor och byxor ner från min röv och jag fattar inge tHAHAHHA ofta jag skriver det här på bloggen!?

Förstår inte hur det går till.

Paneldebatten idag gick helt åt helvete, och jag svettades som en hora i kyrkan. Jävligt besviken på mig själv!
Är bara inte gjord för det där. Visst var vi inte lika välförberedda som de andra grupperna, men ärligt talat kunde jag bara fokusera på att jag kände mig uttittad. Granskad. Låstes fast totalt, vad hände där? Ville typ begrava mig själv där och då? kassa jag

Fattar inte hur de andra gör det - så enkelt! duktiga människor. Själv klarar jag inte av en enda kritisk åsikt emot min person för då går jag nästan sönder. Då börjar jag ifrågasätta mig själv. Ärnte stark i mig själv.
Den enda anledningen till att jag inte har ångest över det är för att jag är för trött för att bry mig just nu.
SJÄLVHAT. Har iaf asgarvat som fan idag.

Öy, annars så döptes jag om idag. Mitt nya namn är Leif-Milla. CALL ME BY IT.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0