just idag är jag stark


Möyser lite med kahbe här vid datorn. Solskenet idag var inte illa.
Men jag har en hatkärlek till solen, vill inte bli en mjukis.

Hade en föreläsning om maskuliniteter idag. Mucho intressanto. Sen tog jag tåget hem och var hemma vid fyra, pappa hade gjort lax så jag åt frukost. Haha, äter alltid breakfast as dinner. Jävligt tråkigt när frukost var min favorit tidigare, men vad ska man göra när man inte har någon matlust.. äter när jag känner mig svag i kroppen och magen skriker.

Ikväll är det final i På Spåret och sen kommer Skavlan. YEYAHE. Ska gå promenad innan dess.
Trevlig fredag, stalkers.

Kommentarer
Postat av: jossi

Ibland önskar jag att jag hade piercat mig i mitten istället för sidan så jag kunde haft lika hård piercing som du har</3

2012-02-19 @ 04:04:50
URL: http://kittiepurr.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0