bra natt

Allvarligt talat. Helt allvarligt talat.

Den här natten har varit en natt i min smak. Blev så otroligt glad av att se en viss person som det var över ett helt år sedan jag sist såg. Brast ut i SKRIK mitt i kön vid runda kiosken när jag hörde personens röst bakom ryggen på mig och kramade honom som en galning. Med andra ord: Nidas var tillbaka här.
Tog ett tag att lugna ner sig, jag var för glad.
Länge sedan jag var så glad över att träffa en speciellt människa och längesen jag kände mig så träffad av en och samma människa. Jag har alltid känt mig träffad, av honom. Vi är av samma skrot och korn.

He's an idiot but I'm glad to know him. I'm an idiot but I'm glad to be me.

Det ville jag bara skriva, god jävla natt! <3


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0