fuck

Känner mig så himla frånvarande från mänskligheten. Det är en konstig känsla. Jag befinner mig någon annanstans. Svävar ovanför. Jag kan inte slappna av för en minut. Jag sover så himla dåligt, på grund av att det är så jävla svårt att slappna av. VAD HAR HÄNT MED MIG. Vill gråta för jag är så slut som människa. Fullständigt utmattad, en vissen liten blomma. En sorglig syn med ständigt trötta ögon.
När jag väl vaknar kan jag aldrig somna om för då börjar det röra sig i huvudet igen. Det är OMÖJLIGT.

Det här året har det blivit så, jag är jämt rastlös. Kan inte ta en paus för en stund.
Hjärnan går på högvarv. Jag har känt mig så konstig.

Varför är det så himla svårt!? Allt jag vill är att få sova.

Kommentarer
Postat av: matildus

Lider med dig alltså. U should have my medz, just sayin'.

Svar: <3
Milla V

2012-12-27 @ 22:44:35
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0