Yesterdays bruises.

händelserik helg

detta har hänt:
hardcorespelning på Balsta
krog
kalas för Isabello <3
sista hänget i Rothoffsparken,
vin, gitarr och sång för hela slanten
ahh jag har haft det jävulskt fint!

Om man kunde få en slant för varje skratt som utlöst den här helgen, då hade jag varit en välbärgad människa.
kan sk(r)atta mig lycklig.

nu måste jag chilla ett tag. funderar på att göra en cape där det står "Shitstain Barbie".
I'm your superhermaphrodite. Såg Kick-Ass på tv igår och blev rätt inspirerad. Den ägde ju. Hit-girl <3.

Idag ska jag titta på the motherfucking season finale of True Blood. TRO ATT JAG ÄR HYPE:AD DÅ. TRO DET.
Åh, kommer ha ett sånt hål inom mig när jag inte får min veckodos av serien sen.

ett stycke jag på balstatoaletten. 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0