Vad det hela handlar om.

Funderar mycket vad som får mig att må bra, kontra dåligt.

Ibland så behöver man se över sina vanor och fråga sig själv en del väsentliga frågor. Tänka: "Visst mår jag bra av att göra det här, för stunden, men mår jag bra av det i längden?". Om man har något som får en att må mindre bra är det viktigt att se över sina vanor och hitta var skon klämmer.
Att ytterst ta hand om sig själv, tänka på sitt välbefinnande.

Jag behandlar allt för ofta mitt liv som ett engångsligg. En snabb extas, sedan ner i avgrunden.
Drivs ganska mycket av min sjuka eufori. Men att ha något slags mellanting är centralt för den person jag är.

Varför knulla livet, när man istället har möjligheten att älska med det i en evighet?
Om man talar i sexuella termer, hahaha. Men ja, love your life und so weiter (titta, jag kan tyska också.)

Annars? Jag har fastnat i podcast-träsket. Gillar Rickard Olsson och Olof Röhlanders pod. Har alltid tyckt att Rickard Olsson är en så briljant jävla programledare och mediamänniska. Så det är intressant.
Jag kanske ska skapa en egen podcast, fast då namnge den för "poopcast". Tänk dig att den ska spelas straight from da toilet. Med vänner som besöker. Und so weiter. Intimt om något.
Tänk er ploppljuden!?

Vad barnslig jag är, äh ni gillareeee.

Annars 2? Är extremt ledsen över att jag inte kunde se Lady Gaga, en av mina största förebilder, spela i Globen ikväll. Vill ej höra om andra som har sett henne. Grön av avund. Fast jo det vill jag visste.

NEJ HERREMOHAMMED NU SKA JAG KOLLA PÅ BREAKING NEWS!
)nähe, det fick jag visst inte för att min syrra är en cunt med no taste in television)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0