Tillåt er att asgarva, på min bekostnad.

Hallååååååå!

Jag har haft en härlig helg, nykter and everything. Trodde att jag skulle svika mig själv lite där, men jag höll huvudet högt. Woh!

Jag kollade igenom min gamla blogg och fann en lista som jag bara tycker är så extremt jävla asrolig.
Den kommer från Snuttis och jag besvarade den när jag var 13 eller 14 år gammal. Hahahaha alltså det är inte klokt vad jag var kaxig jag var när jag var liten. Hade för övrigt ingen aning om att jag varit tillsammans med fyra killar och flera gånger med alla fyra!? Quite the player. Gillar att mitt favorituttryck var en smått felstavad line från Eminem's låt guilty conscience. Bra jävla låt.
Blir lite förvirrad över detta med att knulla upp Hugh Heffner också..

Man blir fundersam över vad för en sorts människa man var back then. Känns som ett helt annat liv.
I brist på annat - tilllåt er att asgarva, på min bekostnad.

Vad skulle du göra om du vaknade upp och upptäckte att du var en rosa kanin?
- jag skulle knulla up hugh heffner lätt!

Varför är du medlem på Snuttis?
- därför att det suuuuuuuger KUK!

Hur lång tid tar du på dig att skriva aslkdaskdalkkladkasdaslödaöslasöldölasalöskdaölskd?
- din mamma!

Hur många skrivbordsikoner har du?
- ???

Hur gör man dig glad?
- ee jag e aldrig det!

Vilken är din favoritkroppsdel?
- ÖGONA 4-ever!

IRCar du?
- fuck that shit!

Hur snabbt kan du cykla?
- för snabbt!

Vad har du för dator?
- den bästa!

Vem är världens sexigaste?
- oooooorrrlllaaannndddooo bbblllooommm 4-ewa

Vad tycker du om SnuttisCrew?
- det suuuuuuuuuuuuuuuuger en feet!

Hur kan vi göra Snuttis ännu bättre?
- bara jag kan göra deeeet!

Vem älskar du mest i hela världen?
- inte dejj men en riktig ängel!

Vilka språk kan du?
- englisch,suomi,deutsch,svenska

Kanin eller hare?
- playboy kanin lätt!

Vad säger du om jag säger 42?
- din mamma!

Favoritlåt?
- har föööööör många tyv!

Cola eller fanta?
- cola

Vad är du allra bäst på?
- på alllllt!!

Favoritbok?
- fantomen på operan!

Favoritfilm?
- remeber the titans

Favorituttryck?
- fuck that shit do that shit shot that bitch

OK ärligt nu hur många p-rullar har du på datorn?
- eeh e ru dum ella?

Favoritspel?
- kärleken

Kan du stoppa din lilltå i örat?
- jaaaaaaaa vad trodde du?

Långt eller kort hår?
- långt!!!!

Om du fick måla hela världen i en enda färg, vilken skulle det bli?
- regnbågensfärg :P

Hur många brödrostar har du hemma?
- ee?

Tycker du om anime?
- vente vad e det?

Och manga då?
- vente har aldrig haft tid o titta!

Vad bör folk veta om dig?
- att jag e finska o kort o stolt!

Vilket land skulle du bo i om du fick välja vilket som helst?
- SUOMI

Vilka hårfärger har du haft?
- alla som finns :P!

Regn eller snö?
- snöö!

McDonalds, Burger King eller Sibylla?
- mcdonalds!

Vilket gör du hellre sover eller lanar?
- SOVER

Mac eller PC?
- pc

Hur många/vilka instrument kan du spela?
- alla!

Börjar du tröttna på att svara på frågor nu? =P
- alrriii

Hur fort dricker du 153 cl cola?
- 10 sek for sure

Hur många har du varit tillsammans med?
- emm typ 4 stycken men flera gånger!

Längsta förhållandet?
- vente?

Vad tänder du mest på?
- hångel!!!

Vad är det pinsammaste du har gjort?
- jag har aldrig gjort nått pinsamt

Vem gillar du bäst din mamma eller pappa?
- båda!

Bil eller motorcykel?
- bil eller motorcykel var en svårfråga!

Har du allvarliga psykiska problem?
- nee!

Är du socialare på nätet eller IRL?
- samma

Favvogrupp/artist?
- alla möjliga hiphop band

Bästa raggningsrepliken?
- do you come here often?

Finaste färgen på ögon?
- blå mm!

Är du sömnig?
- mm var vaken till 5 på morronen o sov till 12v på dan!

Är inte Gollum typ världens sexigaste?
- nee fuck him and u 2!

Hur många gånger om dagen äter du?
- 4 typ??

Hur många lampor har du i ditt rum?
- 1 du då?

Biter du på naglarna?
- nepp!

Whats your favourite scary movie?
- vente?

Favoritdans?
- ruslana (jag går i en dansgrupp)

Vad heter ditt monster under sängen?
- lilla buu

Nu tänker du väl vilka sjuka frågor men kommer du på några bättre själv då va va?
- aaaa lättt jag skulle!

Hur stor skärm har du?
- 19 tums!

Favoritparfym?
- eau de toilete!

gör du just nu (förutom att svara på detta)?
- äter gosdis :P

Vad anser du vara normal tid att vakna vid?
- 12-13

Ska vi låta dig vara ifred nu?=P
- neee aldrig go fuck you´re mama

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0