Räddharen.

oh damn.
är klockan redan två på natta
chocken i det!

jag är: trött & dålig i magen
idag har jag: fikat på dagen och på kvällen tittat på film hos Aleeks.
Vi såg The Black Swan. Den totalpsykade mig, och jag tror det är en sån film som kryper under skinnet på en och stannar kvar där ett tag. Och det är ju ännu läskigare än the typical skräckfilm. Jag gillade den!
Anyways så är jag den mest lättskrämda/paranoida människan på hela jordklotet. Jag skräms av nästan precis allting, sådär så att det är snudd på löjligt. På vägen hem blev jag rädd för Fredriks nysning så pass att jag skrek.
Jag förstår inte var det här kommer ifrån riktigt.
Jag är rädd för typiska grejer som ploppar fram när man är oförberedd, det är vad jag är mest rädd för. Saker som tar mig med guarden nere. Jag kan inte kolla på skräckfilm och förstår inte människor som kan det. Är väldigt rädd för hundar, åtminstone när de skäller. Är rädd för katter när de stirrar på mig och följer efter mig. Spöken och paranormala ting ska vi inte ens nämna. Så fort någon pratar om det ber jag dem hålla tyst, kan liksom inte kontrollera de frön som bildas inuti min hjärna. Frön av paranoia, hahaha. 
Paranoid är nog rätt ord för mig, om mig.

Som när någon skickade en sån här Excorsisten plopp upp grej till mig en gång. Flippade ur och började gråta hysteriskt. Så ja, vill du stanna på min goda sida så utsätt mig aldrig någonsin för sånt. Det är utan tvekan det värsta jag vet och borde straffas med grov tortyr.

Det låter ju som att jag ständigt har hjärtat i halsgropen? Det är smått sant. Ni skulle inte ens tro vilka konstiga grejer jag har blivit rädd för. Listan kan göras alldeles för lång. Frågan är nog inte vad jag är rädd för, frågan är vad jag INTE är rädd för. 

Det var allt för räddharen. Nu ska jag lystra till podcast och sedan sova. PEYZ.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0