Du är så delelelelelelelikat.

Hej älskare - och hatare! Who'm I kidding, såna har jag ju inga.
Sitter och lyssnar på Kapten Röd och peppar morgondagen lite (försöker åtminstone, så sjuukt trött). Hatar att trötthet är mitt default-mode. Makes me a cranky hoe. Å-festen äro här, Kaptenen och Norlie & KKV är vad som ska glos på. Det blir fett!

Gillar väldigt mycket folksamlingar i typ av festivaler/konserter, sammankomster av olika slag. En grej jag tycker om det så mycket för bortsett från musiken är för att man ohämmat kan glo på människor. Det är ju ett favoritintresse, och särskilt att glo på snygga sådana. Hahaha. Och exceptionellt fula. Jag vill bara se kontrasterna, resten av alla blir en grå massa.
Asså jag såg snyggaste killen på Kentkonserten till exempel, you wouldn't even believe it! Skitlånga dreads och cowboyboots. Låter kanske inte så snyggt men det var det. Satans cool stil liksom. Jizzlicious. Träffade på samma snubbe natten efter det på ett kebabställe och fick hans nummer. Han bodde tydligen i Stockholm. Vad var oddsen att vi skulle se varann igen!
Men han verkade inte vilja svara på mina sms, dryg liksom hahaha. Vi blev bjudna på efterfest men hittade inte dit. Jag skulle höra av mig om jag var i huvudstaden någon gång skrev han i alla fall, hmm. 

Aja, morgondagen lär ju inte bli sämre pga alla dessa dreadskillar som brukar dras till Kapten Röds spelningar. Vet ni hur mycket jag älskar dreads eller. Killar i dreads, hetaste skiten. Folk i dreads, öht.

Väderprognos? Lär ju bli skyfall imorgon, i alla fall i mitt underliv.

hahaha orkar inte mig själv. Nu får jag sluta va så ytlig och pinsam. adios!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0