OS-tittande.

Min pappa tycker om att kolla på sport. Speciellt friidrott. Jag har gnällt över det i flera år, men sedan sitter jag själv helt inne i skiten och engagerar mig till fullo. Han har indoktrinerat mig smått i det där.
Det här med OS kan vara väldigt roligt.. bara en sån sak som många av de deltagandes namn.
En brittisk sprinter hette for instance "Galen Rupp". Det fick mig att skratta hysteriskt. Säg det högt inför dig själv, "Galen Rupp", så förstår du.
Min gamla lärare kommenterade även på FB att det fanns en cyklist vid namn Hoy, en pingisspelare som hette Boll och en skytt som hette Pang. Vem sa att OS inte var kul liksom!? Den får glatt äta upp sina ord.

Man ville ju såklart att Bolt skulle bräcka sitt världsrekord, men han var ändå grym.

Här har vi en ledsen Tyson Gay. Han grämer sig för att han inte kunde medverka vid Pridefestivalen i Stockholm, han hade arbete som kom emellan. Trist.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0