LIITE BILDER DÅRÅ

Har ju typ mobilen full av bilder men lägger aldrig ut på fejs, mest på insta. Dags att ge er lite intressanta(?) pics med medföljande ord, känns lite bildfattigt här på bloggen. DÅKÖRVI. Bilderna blir dock stora som as.

Your Shitstain Barbie.


Läser Jonathan Safran Foer. Fruktansvärt braaaaaa ju. Avundas kreativiteten, älskar språket.


Samlades i onsdags med dessa brudar hos Matilda för lite avsked och födelsedagsmyz. Fint som satan.


Denna ståtliga tårta hade Matilda bakat. YUMMY.


Neue pants! Känner mig hippiester. not hipster.


Älskar denna tweet. Hahahaha. Breaking News för övrigt = <3. Glad att det är tillbaka.


Senaste avsnittet av Alex och Sigges podcast. Jag tror att jag, och alla kvinnor i hela Sverige är lite kära i Sigge Eklund. Hans analysförmåga, insiktsfullhet, sätt att beskriva saker. Åh. Senaste avsnittet var det bästa, gapskrattade när Sigge talade i tungor. Hahahaha. Så jävla roligt. Kan inte sluta rosa deras pod, som ni märker.
Tycker det är lite tråkigt att Alex kommer i skymundan hela tiden, jag kan liksom ömma för honom för han håller ofta med och instämmer i det Sigge säger, påpekar att det är bra. Och det är det ju. Men han får aldrig något medkännande från Sigge, någonsin.
Sigge fortsätter bara på sitt spår, och håller han med säger han aldrig "ja, det tycker jag du har en poäng i" utan fortsätter bara. Det är ju ingen tävlan, men de har snackat om sin rivalitet förut. Tycker Sigge kan cut him some slack ibland. Och jag som ändå är en Alex Schulman-nörd och har varit i flera år. Det är väl därför jag känner så. Men Sigge är ju genialisk, så enkelt är det.


Och så avslutar vi med en härlig bild på min bror Santtu och Molly, tagen på dopdagen. Bebisarna dåe.


DET VAR ALLT. GONATT!

Kommentarer
Postat av: Axl

Grym bild på dig

Svar: Tack!
Milla V

2012-08-25 @ 13:03:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0