whorny

Jag vill tatta mig så håååååårt. Magnus Betnér äger. Jag söp igår. Har ännu inte sovit ut. Ska äta tacos idag.
Min syrra och jag är de långnaglade systrarna, hahah.  Jag ska ut och promenera i brist på annat.
FAN. Rycks med i min musik och kommer på mig själv med att slänga iväg flera danssteg på gatan utan att ens tänka på det. Känner musiken i hela min kropp, varenda nerv. Ruset. Till och med i lilltån. Det leder mig, it's just meant to be, kärlek på riktigt.

Jaha. Det var lägesrapporten dårå! word poop champion

Fick ett sånt tatueringssug..... fyll mig med FÄRG!! Är nog på tiden att bli lite färgglad.
Har tänkt fixa motivet som jag har på mitt allra finaste halsband<3

Np: Michael Kiwanuka – Home Again

Kommentarer
Postat av: sideshow

sjukt fint halsband :)

2012-04-03 @ 19:46:10

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0