GLÄDJEANFALL

FÅR SÅNA HÄR GLÄDJEANFALL IBLAND. BLIR SÅ JÄVLA LYCKLIG ATT JAG INTE VET VAD JAG SKA TA MIG TILL.

GLÄDJESPRUTT. GLÄDJEATTACK. GLÄDJEANFALL.
IBLAND FÅR JAG SÅNA SÅ DET ÄR SVÅRT ATT ENS ANDAS. HAHAHAHAHHA.
DET ÄR SÅ JÄVLA SJUKT????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!?!?!??!?!?!?!??!

TRYCKET INUTI KROPPEN BLIR FÖR STORT, JAG SPRÄNGS OCH UPPLÖSES I ETT MOLN AV LYCKOPARTIKLAR SOM SVÄVAR FRITT I ATMOSFÄREN OCH JAG VET INTE ENS VAD JAG PRATAR OM SJÄLV-
DET ÄR EN SÅN JÄVLA LYCKA ATT DET FÖRINTAR MIN SJÄL. man tror att man ska självdö!?

FATTAR INGENTING OCH BEFINNER MIG I ETT CPTILLSTÅND. EN NY LIVSGLÖD VÄCKS.

AV DE TÖNTIGASTE AV SAKER, ALLTSÅ.. IDAG SÅ: CALLE SCHULMAN BÖRJADE FÖLJA MIG PÅ INSTAGRAM, JAG KÄNDE MIG INTE TJOCK, VAD MER? NÅT MER. HAHAHAHA
ÅHGUD. VÄDRET SÅKLART, VÄDRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jofkmoasjtg

nyss stod jag och dansade och jag ba "det häer är det bästa jag vet". Ä*LSKAR VETRKLIGEN ATT DANSA.

JAG VILL BA ATT HELA VÄÄÄÄRLDEN SKA VETA ATT JAG ÄR GLA!!!!!!!!
helt jävla ofattbar lycka? gld
vore dumt att klaga

(det ligger nog mer under ytan till varför jag känner såhär meeeeen, jag vet inte)
det kom till uttryck i det där lilla. hahahha. dansar runt ovanför molnen. har så jävla lätt att bli typ hög på livet? vet inte vad det är med mig. det har alltid varit så.

och jag vill göra saker, göra allting! springa, fort som fan. får världens kick. svårt att tygla sig själv och speciellt ATT SITTA STILL OCH SKRIVA BLOGGGGGGGGG.

AHHHHHAHAHHA. :D:D:D::D HEJDÅ

seriöst underbar låt, ellerhur aleeks?
Sia – Breathe Me

Kommentarer
Postat av: alexandra

DEN ÄGER!

2012-05-01 @ 23:08:00
URL: http://alexandralindqvist.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0