fylleskapader

Livet e najs när man skulle sälja sig själv till en hårdrocksman för 40 kronor igår, för att man var en billig "påskhora". Han sjöng för oss, najs snubbe!
Fylleskapader i mitt hjärta. Skrattade gott kan jag lova. Åkte typ varuvagn?

Ont som fittttttttan i halset. halsETT. Halsen.
Blev lite krog igår, med Isabella och massa andra. Bellie och Millie rööööjer! haha ;)

Btw, jag orkar inte med ytligheter. Stöter man på titt som tätt.
Vad är att vara snygg emot att vara en underbar, awesome och härlig person!? Inte ett skit.
Därför har jag blivit så allergisk mot det folk håller på med ibland. DET ÄR INGEN VÄRDIG EGENSKAP, NÄR SKA FOLK FÖRSTÅ DET!?!?! Det betyder piss.

Har ba chillat och glott på Bert och Big Bruder idag hos Aleeks med henne, Sofia och Fredrik.
Hahaha. Bert<333

Nej, sova typ. orkar inte. det får gärna ligga en man (oh snap) i min säng när jag ska sova.  ensamt hhhahaha. pallen!

Måste plugga som ett as, har dock tappat all lust. Fuuuuck.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0